קטלוג מוצרים
עגלת הקניות

צבעי שיער La riche

צבעים לשיער בגוונים מטורפים - לה ריץ - Lariche Directions
צבעים לשיער בגוונים מטורפים - לה ריץ - Lariche Directions

צבעי שיער מטריפים בגוונים משוגעים של Larich'e Directions

הפכו את השיער שלכם למוקד תשומת הלב עם צבעי השיער המטריפים של Larich'e! צבעי השיער La Riche - Directions מציעים גוונים משוגעים במיוחד לשיער מובהר, ומספקים תוצאות יוצאות דופן ואופנתיות.

מה מיוחד בצבעי השיער שלנו?

  • גוונים מטריפים – צבעים חיים ובולטים שמתאימים במיוחד לשיער מובהר, כדי להעניק לכם מראה ייחודי ומסעיר.
  • חומרים טבעיים – הצבעים מיוצרים מחומרים טבעיים, כדי לשמור על בריאות השיער והעור.
  • ללא חמצן ואמוניה – צבעים ללא חמצן ואמוניה, המפחיתים את הסיכון לנזק לשיער ומספקים תוצאה רכה ומבריקה.
  • ללא PPD – הצבעים אינם מכילים PPD (פנילנדימין), חומר הנמצא בצבעי שיער מסוימים שעלול לגרום לתגובה אלרגית.
  • לא נוסו על בעלי חיים – כל המוצרים שלנו נבדקו ולא נוסו על בעלי חיים, לשמירה על עקרונות אתיים.

למה לבחור בצבעי La Riche Directions?

  • תוצאה עמידה ומרהיבה – צבעים עמידים לאורך זמן שמעניקים לשיער מראה מרהיב וייחודי.
  • שימוש נוח ובטוח – צבעים ללא מרכיבים מזיקים ושימוש בטוח גם לשיער העדין ביותר.
  • בחירה אקולוגית ואתית – המוצרים מיוצרים עם דגש על שמירה על איכות הסביבה והחיות.

צבעי השיער של Larich'e הם הבחירה המושלמת עבור מי שמחפש גוונים מטריפים ומיוחדים, עם בטיחות גבוהה ובריאות השיער בראש סדר העדיפויות. שדרגו את המראה שלכם וצאו לדרך עם צבעים ייחודיים ומרשימים!

אפור סוער - STORMY GREY אפור סוער - STORMY GREY
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אפור סוער - STORMY GREYצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסו..
₪57.00
אפור צפחה - SLATE אפור צפחה - SLATE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אפור צפחה - SLATEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיע..
₪57.00
ירוק פלורסנטי - FLUORESCENT GREEN ירוק פלורסנטי - FLUORESCENT GREEN
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון ירוק פלורסנטי - FLUORESCENT GREEN צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, ..
₪57.00
כחול פסטל - PASTEL BLUE כחול פסטל - PASTEL BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כחול פסטל - PASTEL BLUEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסו..
₪57.00
כתום אפרסק - PEACH כתום אפרסק - PEACH
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כתום אפרסק - PEACHצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.הערה! - גוון זה מיועד לשיער מובהר חזק פלטין לבן.יש להמתין עם החומר זמן ר..
₪57.00
כתום חמנית - SUNFLOWER כתום חמנית - SUNFLOWER
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כתום חמנית - SUNFLOWERצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול..
₪57.00
סגול אולטרה - ULTRA VIOLET סגול אולטרה - ULTRA VIOLET
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול אולטרה - ULTRA VIOLETצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה ס..
₪57.00
סגול עמוק - DEEP PURPLE סגול עמוק - DEEP PURPLE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול עמוק - DEEP PURPLEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסו..
₪57.00
פסטל רוז - PASTEL ROSE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון פסטל ורד - PASTEL ROSEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול..
₪57.00
פסטל רוז - PASTEL ROSE פסטל רוז - PASTEL ROSE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון פסטל ורד - PASTEL ROSEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול..
₪57.00
צהוב לימוני - FLUORESCENT LIME צהוב לימוני - FLUORESCENT LIME
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון צהוב לימוני - FLUORESCENT LIMEצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוג..
₪57.00
צבע אדום מזמר - VERMILION RED צבע אדום מזמר - VERMILION RED
4 יחידות ב 200 ₪
צבע שיער אדום VERMILION RED של La Riche  בוהק יותר ומקבל  את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער, החלקת שיער או הבהרה בשיער.צבעי ה..
₪57.00
צבע אדום פילר - PILLAR BOX צבע אדום פילר - PILLAR BOX
4 יחידות ב 200 ₪
צבע שיער אדום PILLAR BOX של La Riche  בוהק יותר ומקבל  את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער, החלקת שיער או הבהרה בשיער.צבעי השיע..
₪57.00
צבע אדום פרג - POPPY RED צבע אדום פרג - POPPY RED
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אדום  - Poppy Redצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיע..
₪57.00
צבע אדום רוזה - ROSE RED צבע אדום רוזה - ROSE RED
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אדום  - Rose Redצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסלול בשיע..
₪57.00
צבע סגול דובדבן - CERISE צבע סגול דובדבן - CERISE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול דובדבן - Ceriseצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול ב..
₪57.00
צבעוני מגנטה - TULIP צבעוני מגנטה - TULIP
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון צבעוני מגנטה - Tulipצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול ב..
₪57.00
רובינה - RUBINE רובינה - RUBINE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אדום רובינה - Rubineצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול ב..
₪57.00
צבע טורקיז - TURQUOISE צבע טורקיז - TURQUOISE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע שיער טורקיז TURQUOISE של La Riche  בוהק יותר ומקבל  את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר. ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך. יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער, החלקת שיער או הבהרה בשיער. צב..
₪57.00
צבע כחול אטלנטי - ATLANTIC BLUE צבע כחול אטלנטי - ATLANTIC BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כחול אטלנטי - Atlantic Blueצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה ..
₪57.00
צבע ג'ינס כחול - DENIM BLUE צבע ג'ינס כחול - DENIM BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כחול ג'ינס - Denim Blueצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסו..
₪57.00
צבע כחול נאון - NEON BLUE צבע כחול נאון - NEON BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כחול נאון - Neon Blueצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול ..
₪57.00
צבע כחול של חצות - MIDNIGHT BLUE צבע כחול של חצות - MIDNIGHT BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כחול כהה - Midnight Blueצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלס..
₪57.00
צבע תכלת לגונה - LAGOON BLUE צבע תכלת לגונה - LAGOON BLUE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון תכלת לגונה - Lagoon Blueצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלס..
₪57.00
צבע ורוד פלמינגו - FLAMINGO PINK צבע ורוד פלמינגו - FLAMINGO PINK
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון ורוד  - Flamingo Pinkצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסלול..
₪57.00
צבע ורוד פסטל - PASTEL PINK צבע ורוד פסטל - PASTEL PINK
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון ורוד כתמתם פסטל - Pastel Pinkהערה! - גוון זה מיועד לשיער מובהר חזק פלטין לבן.מומלץ להשאיר את הגוון בעת המריחה כשעה ואז לשטוף.צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם ..
₪57.00
צבע ורוד ציפורן - CARNATION PINK צבע ורוד ציפורן - CARNATION PINK
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון ורוד - Carnation Pinkצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול ..
₪57.00
צבע לבנדר - LAVENDER צבע לבנדר - LAVENDER
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון לבנדר - Lavenderצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער..
₪57.00
צבע ויסטריה - WISTERA צבע ויסטריה - WISTERA
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגלגל  - Wisteraהערה! - גוון זה מיועד לשיער מובהר חזק פלטין לבן.מומלץ להשאיר את הגוון בעת המריחה כשעה ואז לשטוף.צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ל..
₪57.00
צבע לילך - LILAC צבע לילך - LILAC
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול לילך עדין - Lilacהערה! - גוון זה מיועד לשיער מובהר חזק פלטין לבן.מומלץ להשאיר את הגוון בעת המריחה כשעה ואז לשטוף.צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על..
₪57.00
צבע סגול - VIOLET צבע סגול - VIOLET
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול - Violetצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער, ה..
₪57.00
צבע סגול שזיף - PLUM צבע סגול שזיף - PLUM
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון סגול שזיף - Plumצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיער..
₪57.00
צבע אדום ניאון - NEON RED צבע אדום ניאון - NEON RED
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון אדום ניאון - NEON RED - (גוון FIRE לשעבר)צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול..
₪57.00
צבע כתום להבה - FLAME צבע כתום להבה - FLAME
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כתום להבה - Flameצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בשיע..
₪57.00
צבע כתום משמש - APRICOT צבע כתום משמש - APRICOT
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כתום משמש - Apricotצבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר על שיער שעבר טיפול כימי, לדוגמה סלסול בש..
₪57.00
צבע כתום פלוריסנטי - FLUORESCENT ORANGE צבע כתום פלוריסנטי - FLUORESCENT ORANGE
4 יחידות ב 200 ₪
צבע לשיער לה ריץ בגוון כתום פלוריסנטי - FLUORESCENT ORANGE (גוון MANDARINE לשעבר)צבעי השיער המגניבים של La Riche  בוהקים יותר ומקבלים את הגוון הרצוי בצורה טובה יותר על שיער בהיר או מובהר.ניתן לערבב את כל צבעי כיווני  La Riche אחד עם השני על מנת ליצור גוון ייחודי משלך.יש להמתין עם החומר זמן רב יותר ע..
₪57.00
מציג 1 עד 36 מתוך 48 (2 עמודים)